haha ehhmm...

Hahah jaa... torsdag. Vad hände?
Inte för att gå in på detaljer, men jag hade väl kul! Men tappade bort min klädbricka såå jag fick typ vänta aslänge, sen fick jag följa med ner och hämta min väska. Sen fick jag säga en grej jag hade i väskan och jag bah; EEEH.... Mitt headset!! :D (I) så jag fick ta den haha!
How ever, så spillde jag vatten över min mobil när jag sov, såå ja den är död nu... R.I.P! ♥
Men hittade en mobil här hemma nu, haha den har föfan inte ens en kamera!!! Illa...
I veckan kanske jag köper en ny :D får se vilken jag vill ha och om jag har råd... Annars får de bli i slutet på månaden (:
Mina tänkbara alternativ just nu: HTC Incredible S. HTC Desire S. HTC Desire Z. HTC Sensation.
Tror det bara var dom! :))

Jobbhelg for suuure... fuck!
FRedag blev det 17 - 21, idag 10 - 18 och imorrn 13 - 17. I'm dead right now.
Ska nog ta och sova om nu Crille inte svarar snart!
Mina ben gör sjukt ont btw för den som undrar. :')

Justeeee ikväll vare ju Salute! Hade det riktigt awesome med Crille, Filip, Andreas, Kristoffer, Alex, Sanna & Bäver! Sen träffade vi Johanna lite fort, och sen fanns lite andra människor som jag inte känner där också (:
Sen hittade vi yanal till slut och jag + crille tog sällskap med han till jax sen fortsatte dom mot deras håll.

Jag har fan skrivit en roman nu, så nu lägger jag av!
Peace out ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: