moving on

Nu försöker jag se framåt!
Måste få bra betyg i skolan t.ex.. Yeah, det är allt som räknas i skolan!
Nyss skrev jag något jag har tänkt på länge... och idag märkte jag att ja, det är värt ett försök!

Lite pinsamt i början kanske, men det blir bättre senare om man utvecklar det. :D

Det som var mest awesome idag var typ att när jag jobbade så jobbade alla tre 95or på Coop samtidigt..
Vi är faktiskt bara 3 st vad jag vet haha! Jag, Douglas och Anton. Duktiga killar alltså! ;)

Var även med Amanda Carty dag och vi gick runt på Borlänge marknad... eh och jag blev liiiiite spelberoende...
Ville få ner ett jävla Wii spel!!!! Vill inte riktigt säga hur mycket jag slösade på det :')

Nu ska jag dra på bio! Jag saknar dig blir filmen jag ska se, och jag ska gå ensam, andra gången ensam på typ en månad haha... Det är faktiskt skönt att gå ensam, men ja med sällskap blir det alltid bättre! ;D Men no company todayyy.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: