newkid


(normal)


(akustisk)


Jag gråter bara i regnet
Superstolt
Hon vill veta vad jag tänker
Men baby om det ändå var så enkelt
Men varför vill du stå med mig regnet?
I regnet, i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel?
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter bara i regnet


Gav hon allt
Allt jag kan ge
Ville ha mer
Det e så hon e
Ensam e stark
Det e så jag blev
Litar inte på någon och allt är hennes fel
Men ser det ut som om jag lackar? Nej
Mer som om jag tackar dej
För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag

Men varför vill du stå med mig i regnet?
I regnet, i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel?
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter bara i regnet
I regnet, i regnet
Jag gråter bara i regnet
Jag gråter bara i regnet
Så baby du kan ta av dig ditt regnställ
Så baby du kan ta av dig ditt regnställ


--------------------------

ps. filmen Jag saknar dig var för grymt bra, några tårar släpptes, fler skulle släppts om jag inte var i en biosalong med folk i.
nu mera kär i Ailucrush, och fick btw det konstaterat att jag aldrigaldrigaldrig någonsin kommer sluta falla för emokillar, för faaan va han är snygg!! MHMMM.

pps. låten heter Jag gråter bara i regnet, och ja, artisten är (som min rubrik skriver) Newkid.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: