repeat?

Haha wtf känns som att mitt liv har fastnat på repeat?
Känns som allt jag gör nu för tin har hänt förut...


Btw så är jag fööör duktig och läskig ibland!
Läser av människor för läskigt bra, sen tänker jag;
"NÄÄÄ, så kan det inte vara HEHE, det är nog bara jag som tror en massa saker..."
Sååå händer det grejer som gör att jag WTF:ar för jag hade rätt! Najs dude.

Idag så vare skola, ville faktiskt mörda min lärare L, fyfan va störd hon var idag alltså!
Helt sjukt störd och stöddig var hon idag, inte bra L, inte bra!!!

Juste, typ faceplantade mitt i stan idag btw, ytterst trevligt var det!!
Har ont i mitt jälva knä OCH TROR NI INTE ATT JAG SKA GÖRA ILLA MIN HÖGRA FOT SOM JAG REDAN VRICKAT TVÅ GÅNGER?!?! Jävla skiiit liv alltså....


Skolfoto imorrn, kill me naaaow!!
Måste in i duschen nu typ, åh jag som vill sovaaa... wä.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: