hello random citizen!

Ååååh kul.
Vaknade igår med ont i halsen och täppt näsa.
Blev bättre mot kvällen, men sen när jag skulle sova så låg jag och hosta ihjäl mig lite.
Idag vaknade jag av min täppta näsa och mina hostningar, fiiint.
Jag blir alltid sjuk på så bra dagar!!

Sen gillar jag veeerkligen mitt humör, fast neee!!
Jag blir så irriterad, sluta liksom tro att du är såå himla speciell och cool och allt vad du tror att du är,
FÖR DU ÄR INTE DET!!! Vafan hände liksom, trodde aldrig en människa skulle kunna förändras så mycket.

Sen har jag även kommit på att jag inte orkar bry mig över de som vill vara min vän och de som inte vill det.
Jag orkar inte tvinga folk att vara med mig, vill någon vara med mig, så får de gärna inkludera mig!
Om de inte vill det, så skit samma, I don't need you then.
Visste väl att det skulle bli såhär, bra "vänner" man har som inte ens bryr sig om att min mobil har blivit stulen,
och inte ens skriver ett meddelande på FB eller dylikt för att kolla vad mitt nya nummer är.
Åååh NEJ RANDOM CITIZEN I DON'T FUCKING NEED YOU IN MY LIFE!!
I'M PERFECTLY FINE WITHOUT YOU, IF I HAVE SURVIVED THIS LONG, I CAN SURVIVE LONGER.


Och jag ska nog sätta
lås på bloggen snart, orkar inte vara så himla kryptisk all the time.
It's kind of annoying actually.


längtar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: