jälpjälp

Lite mer än 14 timmar kvar...

Försöker lugna ner mig, så jag inte gör något jag kommer ångra.
Typ springa iväg och ***** någon eller slå sönder mina händer.
Funderar på att bli den crazy personen som folk undrar "Va fan är det för fel?" på.
Låter som en kul grej alltså, speciellt med tanke på att jag faktiskt är väldigt läskig.
För till och med jag själv blir rädd för mig när jag är på fel sida av mig själv.
Har dock alltid hållit band på min svarta sida, men känner att det inte kommer dröja länge nu innan jag gör något som folk inte tror att jag någonsin skulle göra.

Hamnar väl på BUP snart, skulle väl vara lika bra det,
har aldrig passat in riktigt i detta samhälle.


Sorry God, but I'm crazy. But you cannot deny me,
because we're all God's children.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: