kkkkkkkkkkkkkk.

Känner mig glad. Typ.
Är astrött för en viss vän till mig hamna i fyllecell och h*ns föräldrar var jätteoroliga.
Så fick försöka lista ut var h*n var, men ja gick ju inte såå himla bra!
Tur att h*n inte råkade illa ut iaf, thank God for that!
Sen skulle jag upp vid halv 10 för att duscha för att sen åka till jobbet, så jag är tröööött!

Känns skönt att faktiskt ha accepterat att jag gör fan bra val!

Sa upp kontakten med J i höstas, känner ingen ånger what so ever!
Sen det där med mina andra tre vänner så känns det som att det är lika bra att inte höra av sig.
Om de känner att de vill vara med mig så fine, annars så bryr jag mig inte! :-)
Jag kan ju inte track them down, har gjort det jag har kunnat, och mer orkar jag faktiskt inte!
Blev ju ganska förvirrad av att se en av de på S-festen i torsdags, visste inte riktigt vad jag skulle göra när h*n kollade på mig så som den gjorde...?

Well well, ska försöka göra nå slags planer inför kvällen!
Är ensam hemma så måste nog ha lite sällskap, för inte fan äre kul att vara ensam!

(tonårsrevolt på hög nivå, jajjamen!! haha åh så kul detta är ♥)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: