mehehehe

Äntliigen kan jag skriva vad fan jag vill!!
Utan att behöva kryptera eller förvirra mig själv.
Känns skööönt.

Har haft världens mest överfettade helg EVER!!
Har ätit pizza heeela helgen, tre gånger... Fucking rekord, och nu faan vill jag inte ha nå mer pizza.
Sen typ massa choklad och druckit massor av cola... ååh jag är verkligen som en bulimiker fast enda problemet; JAG TRÄNAR INTE OCH SPYR INTE UPP MATEN!!
Borde börja med det alltså, ahmajgaaad...

Vågar inte berätta för pappa att jag har tatuerat mig.. määäää.
Måste dock berätta det imorgon, idag är han på för bra humör.
Varför? Jo, jag har diskat, tvättat, vikt flera veckors gammal tvätt och strumpor (tog ett braa tag),
dammsugat, moppat, torkat av hela köket, köpt mjölk, hundmat osv..
Skinande rent där pappa brukar vara alltså!
Gjorde allt det för jag skulle berätta för pappa idag, men ja, får göra det imorgon...

Och känslor just nu; Vill lägga mig ner och dö.
Orkar inte med skolan. Verkligen inte. Orkar inte med mig själv. Eller min existerande dubbelmoral.
Vet fan inte hur jag ska göra. Ordna en kidnappning? Självmord? Överdos?
Kan jag bara inte få dö? Please God?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: