right now, but maybe not later

Ääääääääääääääähhhhhhhhhhhh!!!

Screw you guys, JUST NU orkar jag bara fokusera på att min fina vän har fått mig till att ha haft årets konversation!!
Innehållet är riktigt roligt (HAHAHAHAH) kan dock inte avslöja för mycket. ;-)
Det innehåller något som flög av och som jag ska gå på minnesstund för imorgon.
Fick dock inget memo om vad jag ska ha på mig?!
Stora hjärnor tänka lika, har jag hört någon gång! Detta stämmer alltså ;-)

Hahahaha, dör, årets garv lätt alltså!!
Helt okej kväll blev det till slut iaf.
Lite thaimat (hemgjord ofc), fetaost, fin musik, bra serie och en semla får avsluta denna långa dag!
Undra vad som gick fel för folk när de växte upp, eller vad det är för fel på killar (idioter) är något man kan tänka på allt för många gånger senare i livet, men just nu mår jag fan bra! :-D
Får hoppas att denna lyckovåg håller i sig i en dag iallafall, skulle vara uppskattat om man säger så! :-)

avslutar med en fiiiin låt, tihii
lite coolt med 5 pers på en gitarr, och att de blir en så JÄVLA BRA COVER är helt sanslöst!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: