väry tajörd

Sjukt jävla lång dag. Rekord för mig nu alltså!
Började vid 8, hade lektioner till 14.55. En var inställd och då plugga man väl matte och åt mat...
Sedan försöka plugga matte, men slutade med att jag inte fattade någonting men satt och garva med andra halvan av klassen. Kändes skönt att man kan göra sånt också!
Sen matte omprov 16.00.. blev klar 17.20, hoppas jag klara det nuu...

Hade psykologitid 17.30, kom typ en kvart för sent men det gjorde inte så mycket.
Berättade om min dödsönskan jag hade i söndags, första gången jag berätta om dom tankarna.
DÅ insåg han att jag verkligen behöver en plan för att bli bättre... woow.
Fick då bekräftat att jag verkligen lider av depression..
Hade gjort ett ångest & depressions test när jag började hos honom.
Då hade jag 11 på båda... nu hade jag 15 på ångest och 17 på depression.
Har man över 10 så är det på riktigt alltså...
Ska dit med mamma den 13e mars, så får hon höra lite mer om vad depression gör med ens fuckade hjärna.
Sen får vi se vad som händer, kanske får börja med antidepressivmedicin... Beror på vad mamma säger.
Berättade om mitt problem med att vilja gråta varje dag jag går upp, och det att jag inte förstår något i skolan typ.
Tydligen så har det senare problemet med att depressionen gör så att tänkandet inte går lika snabbt..
Förklarar en hel del helt enkelt!

"Roligaste" var väl när han ville att jag skulle säga tre positiva saker om mig själv.
Satt och funderade ett tag, fick till slut fram ordet "snäll", för det är vad människor brukar säga att jag är.
Sen höll jag på att börja gråta när jag satt i helt seriöst i två minuter helt tyst och försökte få fram fler positiva saker om mig själv.
Det enda jag hörde var en röst i huvudet som skrek alla negativa ord som jag tycker att jag är,
eller som jag tror andra tycker om mig..
Det var första gången jag faktiskt hörde rösten skrika i huvudet,
det var min egen röst, i mitt huvud, som skrek att jag var värdelösfuläckligfetdumihuvudetopålitligefterbliven....
Det bara fortsatte. Helt sjukt.

Nu sitter jag och försöker plugga Akutsjukvård, går inte alls bra...
För lång dag idag, och för mycket känslor. Och kaffe. Inte okej.
Mår illa p.g.a kaffet. :c sadface

Ska nog sova nu, och vakna vid 7 och plugga lite.. om jag hinner.
Sååå trött... Lång dag imorgon också, kommer inte hem förrän vid 17 skulle jag gissa på!
Och då måste jag läsa spanskabok, göra uppgifterna och plugga glosorna.
Wiiiiiiiiiiie I love my life..................

världens bästa. vi som förstår varandra. det är du som hjälper mig igenom dagarna.
utan dig - ingen mig. kliché, men jag fungerar inte utan dig. allvarligt. jag kommer alltid försent om du inte ska till skolan!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: