wow, det var lågt

Lyckan höll i sig i nästan en dag iallafall... bättre lycka nästa gång!
(tryck F5 om du ej ser den nya bakgrundsfärgen)

Okej, har varit med om det elakaste någon någonsin har gjort mot mig. Och jag har varit med om ganska mycket fittiga grejer.


Först frågar Madde om jag vill hitta på något med henne och några andra på lördagen, jag säger att vi får se om jag kan då. Återkommer dagen efter och säger att jag kan hitta på något på lördagen, jag undrar vart och vilka vi blir. Då får jag svar att det inte blev något av det för olika anledningar, så hon och Crille skulle vara med några andra jag halvt känner till. Jag svara Jaha okej.. och får svar att hon hade tjatat men det tydligen var för många.

Japp, kul att från början bli medbjuden och sedan få höra att Näeeh, det är fullt redan tyvärr!
Kul att sedan se lstatusuppdateringar och en bild om hur bra de har det.
Verkligen som "in your face, you're not here" liksom, värmde mitt hjärta att se...

Ja, då vet vi hur vi står till. Tack så mycket för den uppdateringen, kan då gå vidare med att veta att ni inte vill ha något med mig att göra. Tack för dessa år, bilder och minnen vi har haft tillsammans.
Och nej, jag ska inte göra det obekvämt för personen på sidan av, vill han något så får han höra av sig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: