i was right

Ja, jag hade verkligen anledning att tvivla på kvällen!!!!!
Fyfan va jag är förbannad och ledsen just nu.
Spelar INGEN ROLL vad folk säger, t.ex att det bara "är materiella ting", jag hade hela mitt liv i mobilen!!
Så ja, de som inte förstår; Min mobil blev snodd. På min födelsedag. Jag hade den i en månad och lite till. Jag betala 2500 kr själv av mobilen.
Någon snodde även VÄLDIGT mycket dricka av mig.
Ledsen & sur tjej här, jaa...

Har väl lärt mig att aldrig mer ha en stor fest.
Och jaaaaaa, jag har sagt det förut också, men nu fan är det allvarligt!
Dagens jävla ungdomar alltså, ljuger om sin ålder och snor folks mobiler och dricka.
Fyyfan.
Och, det jag sa om en viss person inträffade också.
Jag hade rätt till mina jävla tvivel! Men nej, det räckte inte då, "om han gör en sak till så slänger jag ut honom".
Vi kom överrens om att om en grej hände då var det finito, men neej en chans till för det förtjänar han väl?
Eeeh nej, han har haft VÄLDIGT många chanser, alltid svikit mig ändå.

Så, nu har man lärt sig vilka man inte ska bjuda på fest alltså.
Även att jag ska säga frågan högt, och säga svaret högt, utan att tänka.
Det sa Spåkulan åt mig idag faktiskt.
Att jag även ska lära mig säga nej, och inte bry mig om att alla vill ha fler killar till festen.
Jag gjorde som ni ville, och den enda som blev sårad var... jag.
Kul för er att NI hade kul ändå, de flesta iallafall.
Jag som hade festen, jag som fyllde år, hade inte kul på min egen fest!
VAFAN ÄR DET FÖR JÄVLA FUCKED UP SHIT EGENTLIGEN?????

JAG SKULLE KUNNA SLÅ NER FOLK, SPARKA IHJÄL DERAS TÄNDER OCH BITA SÖNDER DOM.
JAG SKULLE BRÄNNA UPP DERAS KROPPAR OCH DANSA RUNT ELDEN.

ATT FOLK INTE KAN LÄMNA ANDRAS GREJER IFRED LIKSOM!!!!!!!!!
JÄVLA TATTARUNGAR SOM TAR ANDRAS GREJER SOM MAN HAR JOBBAT FÖR!!!!!!
Ååååååhh om jag ser någon av de oinbjudna ska jag fan slå till dom!!!


Ja, jag har såna här känslor.
Det trodde inte vissa om mig skulle jag tro.
Nej, jag ska inte mörda folk. Än. Wait and see.
Och nej, ingen kommer någonsin erkänna att den har tagit min mobil.
För inse fakta, vem skulle göra något sådant?

Glad tjej för över en månad sen.
Min första touchmobil.
Min första mobil jag köpte nästan helt själv.
Nu; Helt förstörd. Fyfan.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: