söttttttttttttttt.

Satt för en stund och log för mig själv.
Satt i min sköna säng, i min nya mysiga tröja, i mysigt lockigt hår och skrev med en fin människa.

Sen kom jag på att på torsdag så träffas vi för första gången.
Och då kom nervositeten, såklart!

Måste få med någon vän dit, vågar inte gå själv.
Liksom gå själv på Hagafesten med åtminstonde två killar som man aldrig träffat typ, känns inte så kul haha!
Har gjort klart min outfit iallafall, braaa det! Haha dör, kommer vara fult, men inte sååå fult ändå. ;-)

Livet är inte så hemskt ändå.

Förutom ångesten som kommer ibland, den kan vi gärna stryka över.
Och min avsmak för mänskligheten som tyvärr bara blir större för var dag som går.

Och jag fullkomligt älskar mitt hjärta som inte förstår att jag inte vill att den ska slå som den gör,
eller fjärilarna i magen som inte förstår att de borde vara stilla.
Hej, jag är tjejen som aldrig lär mig av mina misstag!

Hoppas förresten A kommer till Hagafesten, så jag kan inse att NEJ.
Precis så.

Nu måste jag skriva om defence i EU och om hur celler kommunicerar med varandra.
Eeeeh, störda ämnen alltså haha!
Vill inte till skolan, döda mig. Nu. Tack!


och så skrattar vi åt min mycket fina fjortisbild.
åh den tiden ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: