special day

Idag är det min födeseldag... woho.
Jag är så glad... eller inte!

Jävla helvetes äckel depression som bara får mig att vilja ligga i sängen, lyssna på min älskade "Starred" lista på Spotify, samt "när isande vind biter sig fast i kinderna" och dö lite.

Orkar verkligen inte fylla år, vafan bestämde jag mig för att göra en fest ikväll?
Jag måste vara dum i huvudet, jag orkar knappt prata med pappa eller Greg efter skolan, och nu ska jag ha en ganska stor fest?!
Döööööööööööööööö... tack!

Känslor just nu;
Vill gråta för att jag mår dåligt på min födelsedag.
Känner ångest över att kvällen inte kommer bli bra.
Känner ångest över att det är för många.
Känner ångest över att vissa inte förstår när det räcker med att tvinga mig bjuda in fler folk.
Känner ångest över att saker kanske kommer gå sönder.

Åååååååååååh varför i fucking jävla helvete lär jag mig aldrig av mina misstag?!?!
Jag får ju alltid ångest över att ha fest nu för tiden!!!
Snacka om att jag verkligen inte känner mig själv...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: