ignoring the world.

mår så himla dåligt idag.
inte "bakis" dålig, för på den fronten mår jag fiint idag eftersom jag inte drack så mycket igår.
nej, ni som läser detta vet väl på vilket sätt jag mår dåligt; psykiskt.
dagen började inte så bra med att jag fick många sms på morgonen som inflikade blinkgubbar och antaganden med att jag inte skulle komma ihåg gårdagen.
så jag sitter nu i min sköna säng och har kollat på 3 TBBT avsnitt och det senaste SKINS avsnittet.
ignorera världen går bra när jag ignorerar att logga in på Facebook och har stängt av mobilen.
tror depressionen har blivit värre då jag följde med pappa till affären, och efteråt var jag helt död och dålig.

ska fortsätta ignorera världen utanför min dörr med denna gobit




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: