you're a supernova.

And I woulda did anything for you
To show you how much I adored you
But it's over now
Its too late to save our love
Just promise me you'll think of me everytime
you look up in the sky and see a star

(Eminem is too good alltså. ♥)

Sitter i mitt rum och stirrar runt lite.
Har läst någonstans att när man är deprimerad så orkar man inte bry sig om hur man ser ut längre.
Ja, jag vet då att jag verkligen gått ner mig väldigt mycket, att fixa sig känns inte så viktigt.
Inget känns riktigt viktigt, vilket gör det svårt att orka bry sig över hur man ser ut.
Det jag gör när jag ska till skolan är att vakna sent, ta på mig kläder, kolla så jag inte ser helt jävla förstörd ut (för så känner jag mig då) och går till skolan.
Orkar inte bry mig alltså.

Har även läst någon annanstans att man blir glad av att se bra ut. (tror det är från Suburgatory ♥)
Såå får väl börja bli någorlunda snygg igen (har jag någonsin varit det?) så kanske jag börjar må bättre!
Typ tvätta ansiktet twice a day, börja gymma, sminka mig, duscha oftare, äta hälsosammare ooch vara ute och gå (eller bara vara ute, det vore en stor bedrift av mig).
Japp, att skriva det är enkelt men att genomföra det? Mycket svårare.
Men någonstans måste man börja, och med en och en halv vecka kvar innan vi kan kanske börja göra någon plan för mig (ytterst lång tid tycker jag) så får jag väl börja själv.

Bra gjort av mig att skriva det där, nu mår jag dåligt för att jag inte orkar bry mig.
Jag börjar från typ måndag kanske.. äh vi alla som läser detta vet väl att jag inte kommer ändra på mig.
Jag kommer dö av hjärtsvikt, i min säng, ensam, för att jag inte orkade bry mig om någonting.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JÄVLA ÄCKEL TANKAR LÄMNA MITT HUVUD :'( :'(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: